1 CONTOH SURAT SAKA UJIAN B18 LAN BAGIANKU KARO SPRECHEN……

> Forum > Nuduhake babagan Ujian A1 Jerman, A2, B1, Jerman KPDS, KPSS lan ujian Jerman liyane > 1 CONTOH SURAT SAKA UJIAN B18 LAN BAGIANKU KARO SPRECHEN……

Sugeng rawuh ing FORUM ALMANCAX. Sampeyan bisa nemokake kabeh informasi sing sampeyan goleki babagan Jerman lan basa Jerman ing forum kita.
    reyyan kanggo
    Peserta

    Salam…. Aku njupuk kursus Jerman ing Volkshochschule, aku njupuk ujian B1 lan lulus kanthi sukses. Keparenga kula ngaturaken sedaya katrangan saha seratan ingkang kula pendhet ing ngriki ingkang saged kula tampi dening panjenengan sedaya.Contoh-conto serat menika minangka tuladha serat ingkang dipunparingaken dening para guru ing Volkshochschule.

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: CONTOH SURAT 1... Aku nulis surat karo jawabane..

    Ihre früheren Nachbarn sind vor einem Monat umgezogen und feiern ein Fest in der neuen Wohnung. Sie haben eine Einladung bekommen.Antworten Sie auf die Einladung.–Grund des Schreibens.–Geschenk.–Wer kommt noch?.–Bitt um Wegbeschreibung.
    (Ing kene sampeyan nggawe jeneng dhewe, amarga guru kita ujar manawa liebe Nachbarn ora cocog banget)

    Liebe Sabrine, lieber Peter, (kita mesthi miwiti karo huruf cilik sawise koma ing ngisor iki.)

    vielen Dank für die Einladung zu eurer Party. Apa sampeyan kudu ngerti. Apa sampeyan ora bakal ngerti? Apa sampeyan bakal ngerti? Waca liyane ora bakal ngerti apa sing bakal kita lakoni? apa sing kudu dikepengini. Apa sampeyan kudu ngerti apa sing sampeyan lakoni?
    Apa sing bakal dienggo Frage: Apa sampeyan bakal entuk apa sing paling penting? Bakal Sampeyan bakal entuk, apa sampeyan bakal entuk Bus sing anyar?

    Uga bis nächste Woche, vi Grüße,

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    2. CONTOH layang ….

    THEMA 2: Ing Ihrer Wohnung haben Sie seit einiger Zeit Problemlama mit der Heizung. Apa Vermieter bakal entuk Heizung reparieren lassen.

    .–Grund des Schreibens.

    - Masalah: piye carane?

    .–Termin für Reparatur

    .–wie Sie erreichbar sind.

    Lieber Herr Möller, (manungsa waé !!! Aku nulis jeneng kasebut saka pikiranku)

    Aku ora ngerti apa-apa, nanging aku ora bakal nemoni masalah iki. Masalah sing dienggo karo wong sing ora ngerti apa-apa. Yen ora bisa digunakake, ora ana jeneng sing ora bisa dilalekake. ing Wohnung sind nur 16 Grad.Das ist zu kalt für mich und meine Familie-meine Tochter hat schon eine Erkältung!
    Punapa panjenengan kersa dipun reparieren dening Handwerker schicken? Meine Frau (Mein Mann) punika Nachmittag zu Hause,Sie können einfach anrufen und kommen.Oder Sie rufen mich an,meine Handynummer is 0 15……..(write phone number). )

    Freundliche Grüße

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    KAUFEN MİTTEİLUNG (blanja lan ganti utawa nglaporake barang sing rusak ..)

    ANZEIGEN LESEN (maca pariwara, kayata nyewa omah utawa lowongan kerja ..)

    RINGKAS PERIBADI utawa E-MAIL (ditulis kanggo kanca, sedulur .. ulang tahun, undhangan nedha bengi ..)

    ENTSCHULDIGUNG (Nyuwun ngapuro amarga ora bisa mbukak kursus, papan kerja utawa rapat ..)

    GEBURTSTAG (ora arep ngundang undhangan utawa ora, nggawe alesan)

    Bab-bab kang wigati kang kudu digatekake ing serat yaiku: mligine perangan pambuka (HITAP) lan perangan pungkasan (SELAM), lan uga mangsuli pitakon-pitakon ing pitakonan...

    Grammar iku penting banget ing layang ... mbentuk ukara sing bener..

    Wektu sing diwenehake kanggo bagean surat ujian, yaiku, SCHREİBEN, yaiku 30 menit...

    FORMELL (resmi): Miwiti (anrede) :: Sehr geehrte Damen und Herren,

                                                                                    Sehr geehrte Frau……,

                                                                                    Sehr geehrter Herr……,

                                                  Pungkasan: (gruß): Mit freundlichen Grüßen

    INFORMEL (ora resmi) Miwiti: (wanita) Liebe Ayşe, (lanang) Lieber Ali,

                                                  Rampung: Herzliche Grüße

                                                                                    Liebe Grüße

                                                                                    Viele Grüße

    Sekedar pangeling!! Utamane ing aksara, sing paling akeh diwenehi yaiku nggawe ukara nganggo Haupsatz lan Nebensatz, yaiku nggawe ukara sing nganggo konjungsi kayata weil, deswegen, ob.., dass, denn… Ingkang kaping kalih, damel ukara kanthi ukara pitakon ingkang dipunandharaken wonten ing layang.Aja nulis tembung kriya nalika mangsuli.Iki penting banget.

    reyyan kanggo
    Peserta

    THEMA 3: Ing Ihrer Wohnung funktioniert der Fernseher nicht. Die Antenne funktioniert nicht mehr. Dadi wong sing duwe Ihrem Hausverwalter, Herrn Wiedemann, telponert, aber es ist nichts passiert. Deshalb schreiben Sie an den Hausverwalter

    .–Grund für Ihr Schreiben

    – Apa soll passieren?

    – Apa sampeyan pengin tuku?

    – Apa machen Sie,wenn Sie keine Antwort bekommen?

    Sehr geehrter Herr Wiedermann,

    Aku bakal ngerti yen sampeyan bakal nesu. Yaiku wong sing ora duwe kekarepan. Deshalb bakal entuk Ihnen jetzt. Mein Fernseher funktioniert nicht mehr.Ich kannin program Program empfangen.Könnte jemand von Ihnen bitte die Haustechnik überprüfen?
    Sampeyan bakal menehi tag 18 dina Sabanjure. Kasedhiya Antwort kommt, kalebu Firma kommen. Iki bakal digunakake dening Hausverwaltung.

    Mit freundlichen Grüßen

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA 4: Sampeyan bakal ngerti babagan Stelle als verkaufer (ing) gelesen. Yen sampeyan pengin ngerti. Deshalb schreiben Sie an den arbeitgeber.Schreiben Sie auch eine andere und einen gruß ..

    . – Grund für das Schreiben.

    – Wer Sie sind.

    -Deutschkenntnisse.

    – Berufsrfahrung..

    Sehr geehrte Damen und Herren,

    Aku bakal teka nang Ihre Anzeige. Aku pengin ngerti apa sing bakal ditindakake Stelle.Ich bin ..jahre alt und lebe seit zwei jahren Deutschland. Aku njaluk kabeh integrasi Integrasi ing ngisor iki .jetzt bakal nyedhiyakake aku ing sisih ndhuwur Deutsch. Ing der Türkei ora bisa urip ing kene. Meinen lebenslauf und meine Zeugnisse schicke ich Ihnen gerne zu.Über eine positip Antwort bakal dikalahake kabeh wong.

    Mit freundlichen Grüssen.

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 5

    Sampeyan bakal entuk jeneng pribadi Wohnungsanzeige gefunden. Iki nganggo tangan 4-Zimmer-Wohnung. Die Miete für die Wohnung ist niedrig. Dafür sollen Sie aber der Hausbesitzerin, Frau Peters (83 taun), be G derenarbeit helfen.

    Schreiben Sie über folgende Punkte lan Hausbesitzerin:

    a) Grund des Schreibens

    b) zu Ihrer Wong

    c) Fragen zur Wohnung

    d) Gartenarbeit

    Sehr geehrte Frau Peter,

    aku wis entuk asil saka Zeitung ing negara-negara sing ana ing ngisor iki. 4 Wong sing ora ngerti apa sing dienggo. Aku bakal ngerti apa sing bakal ditindakake, apa sing bakal ditrapake? Apa iki bakal dipilih? "Apa sing dienggo? Apa sing sampeyan lakoni? Apa sing sampeyan lakoni?

    Freundliche Grüße

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 6

    Ihre Nachbarin, Frau Meier, bekommt am Samstag einen neuen Wohnzimmerschrank. Sie bittet Sie: Können Sie ihr helfen, den Schrank aufzubauen? Weil Sie bis Freitagabend nicht da sind, antworten Sie Frau Meier wis diwiwiti kanthi ringkes.

    Schreiben Sie etwas minangka Punkte:

    a) Grund des Schreibens

    b) wann wieder

    c) Kerja

    d) Weitere Hilfe anbieten

    Liebe Frau Meier

    Aku ora ngerti Jeneng ringkes, nalika wis dielingi dening Wohnzimmerschrank bekommen.Sie möchten von mir Hilfe aber ich bin bis Freitagabend nicht da. Wenn Sie bis Samstag warten, bisa uga ora ngerti apa-apa. nicht haben, sagen Sie mir bescheid.

    Freundliche Grüße

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 7

    Ihre guten Freunde Martina und Klaus wollen heiraten und haben Ihen eine Einladung zur Hochzeit geschickt. Antworten Sie saka beiden sing bakal nemoni Einladung.

    Schreiben Sie etwas minangka Punkte:

    a) Grund des Schreibens

    b) uga Sie kommen können

    c) Gedhe?

    d) Wegbeschreibung (ROAD)

    Liebe Martina, Leiber Klaus,

    Aku ora ngerti nèk aku kudu ngerti sapa sing kudu dielingi, nanging ora bisa ngerti apa sing mbok lakoni? Apa sing dienggo karo wong-wong mau? Apa sing dienggo karo Guschenk mitbringen?

    Deine Kati

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 8

    Iki minangka anggota utama Montag und Dienstag lan komputerisasi sing kasedhiya ing Volkshochschule stattfindet. Deshalb können Sie nicht ins Büro gehen. Ihre Kollegin, Frau Sommer, soll Sie vertreten

    Schreiben Sie etwas zu folgenden Punkten lan Ihre Kollegin, Frau Sommer:

    a) Grund für Ihr Schreiben

    b) Dauer Ihrer Abwesenheit

    c) Biro Aufgaben im

    d) Büroschlüssel

    Liebe Frau Sommer

    Aku kudu nggunakake Montag und Dienstag kanggo komputer Computer ing ngisor iki, sing bisa digunakake ing Volkshochschule stattdindet. Deshalb bisa digunakake ing Büro kommen.Sollst du mich vertreten?
    Aku ora ngerti kabeh Aufgaben erledigen, nanging ora ana Telefone antworten lan notizen.Büroschlüssel nggawa luwih becik kanggo ngrampungake.

    Liebe Grüße

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 9

    Ing Eltern der Lessingschule wis rampung ing internasional Schülertag am Nachmittag des 5.Mai. Iki kalebu Programm internasional lan Kultur (zB Musik, Teater, Ausstellung). Saiki sampeyan bakal nemoni wong-wong sing ora ngerti apa sing dienggo dening Eltern schreiben.

    Schreiben Sie über kanggo Punkte:

    a) Grund des Schreibens

    b) Zeit lan Rata-rata

    c) Programm der Veranstaltung

    d) Essen lan Trinken

    Sehr geehrte Damen und Herren,

    sampeyan bakal nggawe internationelen Schülertag am Nacmittag des. Kabeh program sing kasedhiya kanggo program internasional Kultur (zB Musik, Thetar, Ausstellung) .Wir saka sawetara Sie aber Sie sollen Essen lan besorgen.

    Mit Freundlichen Grüssen

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 10

    Yen ora ngerti apa-apa, Jahr bei der Firma Neumann yaiku Waschmaschine gekauft. Jetzt ist sie kaputt. Iki bisa digunakake kanthi tenan Firmisi sing bisa digunakake. Klik kanggo njaluk E-mail.

    Schreiben Sie etwas über folgende Punkte. Vergessen Sie nicht die Anrede und den Gruß.

    1- Grund des Schreibens

    2- Jaminan

    3- Reparatur utawa Waschmaschine anyar

    4- Wie Sie Erreichbar Sind…

    (Iki minangka salah sawijining surat saka ujian sing dakkirim.)

    Sehr geehrte Firma Neumann,

    ich habe vor einem Halben jahr eine ischmaschine gekauft Aber jetz isst sie kaputt.ICH Habe sie sie angerufen Aber Nimand War Dran.ICH Brauche DRingend Einen Teckniker Für from Neue NOH GARANTTPLİCHTPLİCHTPLİCHTE.

    Mit freundlichen Grüßen

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 11

    Sie haben ing Ihrer Tageszeitung ein interessantes Wohnungsangebot. Sie Schreiben einen Ringkesan kanggo Zeitung, bakal ora bisa dienggo ing Wohnung interessieren.

    Schreiben Sie etwas über folgende Punkte. Vergessen Sie nicht die Anrede und den Gruß.

    1- Grund des Schreibens

    2- Angaben zu Ihrer Wong

    3-Termin für Besichtigung

    4- moglicher Einzugstermin

    Layang liyane sing katon ing ujian yaiku layang iki...

    Sehr geehrte Damen und Herren,

    Aku bakal ngerti yen Wochnungsangebot gelesen bakal mlebu ing Wohnung. Nalika mlebu ing wilayah kasebut, Famiele. Wir haben keine Kinder, wenn es geht, mchchchchchchchchchchinen undin Bètihnigung haben.Ich kann ab nächsten Monat umziehen.ich warte auf ihre Pozitive Antwort.

    Freundliche Grüße

    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 12

    Sampeyan bisa nemokake Schwarzen Brett Ihrer Sprachschule kanggo Angebot kanggo Hausmeistertelle. Schreiben Sie eine Bewerbung

    Schreiben Sie über kanggo Punkte:

    1- Grund Ihres Schreibens

    2- Wut Sie sind

    3- Apa Sie können

    4- Wie wong Sie erreichen kann.

    Sehr geehrte Herr Bassermann,

    ich habe ein Angebot für eine Hausmeisterstelle.Ich interresiere mich dafür.Ich bin Hans Weder,32 Jahre alt.Ich arbeite zurzeit nicht aber ich habe 5 jahre lang als einen Hausmeister gearbeitet.Ich kann strom Kabeln wechtungund re. Können mir unter diese Nummer 0172….. kesalahan.

    Mit freundlichen Grüssen.

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 13

    Sie Besuchen einen Deutsckurs.Sie bisa milih Woche nicht ing Unterricht kommen.Nächste Woche bakal melu Unterricht aber ein Modelltest zur Deutschprüfung gemacht.

    Schreiben Sie Ihrer Kursleiter, Frau Schuster.

    -Grund für ihr Schreiben

    -Entschuldigung

    - Apa sampeyan ngerti?

    -Kepengini Sie sinau kursus?

    Liebe Lehrerin,

    Aku bakal ngerti babagan Ihnen enschuldigen, nanging aku bakal ngerti manawa dheweke ora ngerti babagan iki. Yen ora ana wong liya, Woche im Untterich minangka Modeltest zur Prüffung gemacht wird, wie ich zu Huse lernen soll? Über nächste.

    Liebe Grüße
    Jeneng Surname

    reyyan kanggo
    Peserta

    TEMA: 14

    Yen sampeyan duwe Ihren Freund zu einem gemeinsamen Ausflug eingeladen.Er hat sich sehr gefreut und will auch mitfahren.Jetzt hat er Ihnen folgenden Brief geschrieben:

                                                                                                        Dortmund, Prawan kaping 5....

    Liebe(r)…….

    vielen Dank für deine Einladung, über die ich mich natürlich sehr gefreut habe.Ich möchte auch wirklich gern mitkommen.Es gibt aber ein Problem. Ich hatte einen Sportunfall. weit laufen.Ich hoffe, der Ausflug wird nicht zes an alls mit? Apa ana sollte ich mitnehmen? (Apa sing bakal ditrapake tragen.) - Temokake ing Ausflug sing bisa digunakake ing Wetter?
    Kajaba iku, gundul gundul, klambi, lan bisa uga digunakake Ausflug mitmachen kann.

    Viele Grüße

    Jeneng Surname

Nampilake 15 jawaban - 1 nganti 15 (total 74)
  • Kanggo mbales topik iki Sampeyan kudu mlebu.